HTML

Egy várpalotai kismama mindennapjai

Szösszenetek egy harmincas évei fele járó kismama hétköznapjairól.

Friss topikok

  • Dettis: @Ritus74: kép nem lesz, de íme a cipő leírása: egy Decathlonban vásárolt, túracipőnek titulált, ál... (2009.02.17. 10:35) Shrek
  • eccpecckimehecc: Dettikém, ha Viola megszületik, valszeg akkoris sokat fog majd csuklani, az én pocakom is folyamat... (2009.02.09. 15:37) Kockahas
  • Dettis: @eccpecckimehecc: Igyekszem képeket is feltolni, amint lesz miről. (2009.01.15. 15:23) Első bejegyzés

Linkblog

Ónos eső és a koripálya

2009.01.15. 15:21 Dettis

Mivel szeretem a sorozatokat, ezért kicsit lopok tőlük és így kezdem a mai bejegyzést: ez történt az előző részben...

Tegnap elindultam a boltba annak tudatában, hogy piros riadó van
az országban a leesett ónos eső miatt (mindezt azért, mert előző nap nem
voltam annyira előrelátó, hogy több kenyeret, tejet, stb. vegyek, bár az
egész helyzetről csak este értesültem a híradóból). Már a lépcsőházban
megkaptam a magamét a szomszédságtól (mindhárom lakásból kint
voltak a folyosón, szóval nem lehet ám itt lesurranni észrevétlenül), a
legdurvább megjegyzés az volt, hogy a terhesek mindig elesnek ilyenkor.
Köszöntem szépen az általánosítást és folytattam a missziót a napi betevő
kenyérért. Kilépve a házból már tudtam, hogy hiányosságaim a korcsolyázás
terén behozhatatlanok, de azért megcéloztam a legközelebbi boltot. Nem
tudom, hányan látták a produkciómat és gondolták azt, hogy elment az eszem,
de szerintem mókás látványt nyújthattam, ahogy pingvin módra totyogva,
megállíthatatlanul haladtam a bolthoz és vissza. Jelentem: mission
accomplished, esés nélkül megúsztam a kalandot és hogy lássátok milyen
bátor vagyok, ma már megkértem a férjem, hogy menjen le ő a boltba (hogy ez
tegnap miért nem jutott eszembe, nem tudom, valószínűleg vágytam a friss
levegőre, meg elment az eszem is, minden lehetséges). Az agymenésen kívül
egyébként jól vagyunk, Ficánka ma eddig nagyon csendes volt, érzem én, hogy
éjszaka lesz még ennek böjtje.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dettis.blog.hu/api/trackback/id/tr77879744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása